ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

طراحي عكس هاي ياسمن جون و نيلوفر جون

1390/5/15 10:35
نویسنده : مامان و بابا
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

اين دو خواهر دو تا وبلاگ اختصاصي دارن كه دوستاي ني ني وبلاگي سارا كوچولو هستن...

ياسمن جون و نيلوفر جون در يك روز زمستاني...

1

 

اينم يه عكس هنري از نيلوفر جون...

2

 

نيلوفر زيبا در آسمانها...

3

 

نيلوفر در بين گلهاي زيبا...

4

 

چه بامزه اي دختر...

5

 

نيلوفر كوچولو تو خونشون...

6

 

عكس جهاني شدن باربي هاي نيلوفرو ياسمن...

7

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یاسمن
15 مرداد 90 12:32
سلام عکسها خیلیییییییییییی قشنگ شدن دستتون دردنکنه ممنون


خواهش مي كنم عزيزم.
مامان مهرسا
16 مرداد 90 18:16
در عرض 2 روز چقدر زیاد آپ کردی دوستم سارا جون را ببوس


‌آره تركوندم. حتما عزيزم
مامان یاسمن و نیلوفر
18 مرداد 90 19:18
سلام مامان سارا جون .از اینکه زحمت عکسهای دخترای منو کشیدین ازتون خیلی ممنونم.خیلی با ذوق و سلیقه هستین.دوست دارم من هم فتوشاپ یاد بگیرم تا بتونم از این هنرمندیها بکنم.البته اگه وقتم اجازه بده چون من نقاشی میکشم خوشحال میشم اگه بعدا به وبلاگ منم سر بزنین . دختر نازتون رو از طرف من ببوسین.

سلام مامان جون. حتما سر مي زنم. من با فتوشاب اين كار رو نكردم. توي نرم افزار آنلاينه كه مي شه هر عكسي رو درست كرد. بهتون سر مي زنم.
فاطمه
25 مرداد 90 14:33
aksa fogholadast
momkene be man begid chejoori tarahi kardid???????????

mamnun misham


حتما عزيزم