ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

حوس حمام رفتن

1390/11/3 11:24
نویسنده : مامان و بابا
13,061 بازدید
اشتراک گذاری

 

يه روز خوب پاييزي توي سال 90 سارا كوچولو حوس حموم رفتن كرد و به من گفت كه مامان بريم حموم؟ (البته با اون چشمهاي گرد شده و گردن كج شدش) من كه مي خواستم فرداي اون روز به حمام ببرمش گفتم:"نه". دختر كوچولوي نازنين ما رو به بابا كرد و به همون شكل گفت:"بابا بريم حموم؟"

حسين هم رو به من كرد و گفت ببرش ديگه. من هم بلند شدم و گفتم كه بريم. سارا هم خيلي خوشحال شد. توي حموم بعد از اينكه شستمش بهش گفتم:" تو برو بيرون، من اسباب بازي هاتو جمع كنم و بيام بيرون." تو گفتي نه و رفتي زير دوش و با آب بازي مي كردي. بعد از اينكه من وسايل حمامتو جمع كردم رو به من كردي و گفتي:"مامان دستت درد نكنه وسايل منو جمع كردي." من هم كه خيلي خوشم اومد بغلت كردم و گفتم خواهش مي كنم عزيزم، كاري نكردم.

فرداي اون روز كه به خونه مامان جون رفته بودي و صبح تلفني با هم صحبت كرديم، تو گوشي رو برداشتي و بدون سلام گفتي :"مامان مرسي كه منو بردي حموم."يهو توي دلم خالي شدو خيلي خوشحال شدم و پيش خودم گفتم كه چقدر خوب شد كه تو رو به حموم بردم.

الهي هميشه بتونم شاد شاد شاد ببينمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای مهرسا
3 بهمن 90 13:25
امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه



متشكرم براي شما هم همينطور
الی
5 بهمن 90 17:45

عالیه

ممنونم عزيزم
مامانی درسا
6 بهمن 90 2:21
قربون دختر خوب و قدردانم برم . بجه ها آنقدر دنیاشون پاکه که قدر کوچکترین محبتا رو میدونن . عزیزمو ببوس


واقعا همينطوره . اميدوارم هميشه همينطور مهربون و خانم باشه
زهره مامان نیایش
7 بهمن 90 23:08
ایشالا همیشه شاد و سر حال باشی گلم


مرسي خاله عزيزم. شما و نيايش جون هم همينطور
تینا
11 بهمن 90 14:51
آخی ... منم تو دلم خالی شد ...
خیلی پست قشنگی بود منم امیدوارم سارا جون همیشه شاد باشه و مامانش از دیدن شادیاش لذت ببره


مرسي خاله جون. شما هم هميشه شاد و سلامت باشيد.
مامان متین
12 بهمن 90 23:47
دستت درد نکنه مامانی روحو جسمشو شاد کردی


مرسي عزيزم
خاله مینا
14 بهمن 90 12:46
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶


حتما عزيزم
مامان یکتا
16 بهمن 90 10:47
الهی قربون تو دختر برم این قدر تمیز و عزیز هستی[h
مرسي خاله جون