ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

طراحی عکس های مهرسا کوچولو

1390/5/13 10:58
نویسنده : مامان و بابا
1,640 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسهایی از مهرسا کوچولو برای سورپرایز مامان ساناز

مهرسای نازنین با کیتی

1

عاشق این عکستم عزیزم...

2

اینم چون اولین باری بود که به دریا نگاه می کردی...

مامانت هم خیلی با ذوق و سلیقه است (چون از اولین نگاهت به دریا هم عکس گرفته)

ولی فکر می کنه که من خوش سلیقه ام...

3

اینم یه نقاشی زیبا از مهرسا کوچولو که اینم خیلی دوست دارم...

4

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یکتا
12 مرداد 90 15:05
سلام خاله جون خوبی بی معرفت دیگه سری به یکتا نمی زنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی چه مامان با سلیقه ایی داری دستش درد نکنه با اون طراحی عکس هاش دوستت دارم یک دنیا


ببخشيد عزيزم كه برات نظر نذاشتم ولي بهش سر زدم.
قربونت برم
مامان ساناز مامان مهرسا
12 مرداد 90 19:38
الهی فدات شم جیگررررررررررررررررررممممممممم خیلی دوستت دارم عکسای مهرسا را که دیدم یکدفعه مو به تنم راست شد اشک تو چشمام جمع شد الهی قربونت بشششششششششششششمممممممم
مامان ساناز مامان مهرسا
12 مرداد 90 19:41
عاششششششششششششققققققققققتتتتتتتممممممممممممممممممدوست جون اسمم را اشتباه نوشته بودی حالا چرا نمیدونم ؟


من معذرت مي خوام خيلي زياد. با مامان يه ني ني ديگه اشتباه كردم. ببببببخخخخخخخخشششششششششششششششيييييييييييددددد
کاکل زری یا ناز پری
13 مرداد 90 10:21
چه با سلیقه این عکس ها رو طراحی کردی


قربونت برم عزيزم. دوست داشتي بهم بگو تا براي تو هم طراحي كنم.
نگين
13 مرداد 90 10:42
سلام . مرسي عزيزم سرزدي بازم بيا


حتما نگين جون