ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

من به مامانم شربت مي دم

1390/9/13 12:24
نویسنده : مامان و بابا
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com   سلام خوشكل خانم                          تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com             

چند روز پيش يعني جمعه مورخ 11/9 /90 توي حموم داشتيم آب بازي  مي كرديم و تو توي تفنگ آبپاش آب مي ريختي و توي دهان من مي ريختي و مي گفتي:" بخور شربته، گريه كن ، گريه كن، غورت بده، آخريشه"

باز يه كم مي ريختي و ادامه مي دادي " اگه نخوري مي گم بابا بياد بگيرت بعد بخورياا"

الهي من قربونه اين زبونت برم كه همه رو مبهم مي گي.

 

الهي من قربونه اين زبون كوچولوت برم كه عين خودم ، حرفهامو تكرار مي كني...

توي وان كلي با اسباب بازي هات بازي كردي و همه رو شستي و مثل دريا توي آب خودت رو غوطه ور مي كردي...

وقتي خواستم بشورمت هم خودت قبل از اينكه من چيزي بگم، گفتي:" من گريه نمي كنم آ . گريه نه" و واقعا گريه نكردي و ايستادي و من ليفت زدم و حتي سرت رو هم با كف شستم و هيچي نگفتي و خودت رفتي زير دوش و سرت رو شستي و حتي يه غر كوچيك هم نزدي.

الهي مثل اين پروانه دورت بگردم... تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

مي بوسمت هزاران هزار بار...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تینا
14 آذر 90 20:03
عزیزم چه خوشگل حرف میزنی نانازی


مرسي عزيزم
مامان نیکا
17 آذر 90 13:15
چه دختر نازیه این سارا جان، ماشالله خیلی نازو دوست داشتنی هست


متشكرم عزيزم مثل نيكا كوچولو مي مونه. اونم خيلي نازه