ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

چقدر حرف حرف مي زني؟

1390/10/4 14:04
نویسنده : مامان و بابا
662 بازدید
اشتراک گذاری

ما شب پنجشنبه يعني اول دي ماه 90 خونه عزيز خوابيديم. البته مهمون داشتن و ساعت 1 و نيم رفتن. سارا كوچولو كه خوابش نمي برد ، كلي اينور و اونور شد شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو پيش باباجون و عمه رفت تا بخوابه ولي در آخر اومد پيش من و باباش  جلوي شومينه خوابيد. ايليا اينا هم به خونشون رفته بودن و از اونجايي كه كليد در خونشون رو جا مي ذارن نزديك به ساعت 3و نيم نيمه شب بر مي گردن و خونه عزيز مي خوابن. صبح روز پنجشنبه كه من به سر كار رفتم و بعدش هم بابا حسين، عمه پيش سارا جون خوابيد. و اينطور كه عزيز اينا برام تعريف كردن، ايليا هم دير از خواب بيدار شد ولي سارا هنوز خوابيده بود. در حالي كه داداشي و زن عمو و عزيز كه توي آشپزخونه صبحانه مي خوردن و صحبت مي كردن، سارا به ايليا گفت :

" ايليا چقدر حرف حرف مي زنيشکلکـــ های رمیــــــ ـنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تینا
4 دی 90 18:37
الهی چه ناز حرف میزنی عزیزم


ممنونم مهربونم
شکوفه
6 دی 90 12:58
اینقدر از خواب نوشتی خوابم گرفت
دنیای مجازی تو خیلی دوست دارم هم شاد و ارامبخشه هم خودمونی
هر وقت میام احساس میکنم تو اتاق نیکام شاید به خاطر رنگ وبلاگته که هم رنگه اتاق و وسایل نیکاست
مراقب سارا جون باشید نیکا هم دستش خیلی لای در اومده یک بار هم ناخنش افتاد خودش هی میره لای در میذاره دستشو شاید خوشش میاد؟؟


شايد؟!
ممنون كه به وب ما سر زدي عزيزم. اميدوارم دخترامون دوستاي خوبي براي هم و همينطور ما همدل هاي خوبي براي همديگه باشيم.


مامانی درسا
8 دی 90 11:40
سارابی خاله قربون اون حرف زدنت بره . مامانی بیشتر از حرف های سارا جون بنویس .


حتما متشكرم خاله جون
کاکل زری یا ناز پری
16 دی 90 16:39
عزیزممممممممممم خوشکل خانوم
من وقتی بچه بودم خیلی دوست داشتم جمعه شب که میریم خونه مادرجونم اونجا بخوابم نمی دونم چرا!!!همیشه هم خودمو بخواب میزدم که منو نبرن اما پدر تا دم ماشین منو می برد و تا چشم باز می کردم میدیدم تو تخت خودمم


مرسي به خاطراينكه با دقت نوشته هامونو مي خونيد و ممنون از خاطره قشنگت دوست مهربونم
مامانی درسا
20 دی 90 2:59
قربون حرف زدنت بره خاله . سارا جون خیلی دوست دارم .


مرسي خاله جون. من هم دوستتون دارم