ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 1 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

تبريك روز پدر

1390/3/25 14:41
نویسنده : مامان و بابا
517 بازدید
اشتراک گذاری

بابا حسين جونم

دوست دارم چون همبازيم مي شي توي پارك و خونه و خيابوني ، دوچرخه سواري و حتي قلقلك ها

دوست دارم چون همسفر روياهامي و با من توي خيالم قدم مي زني

دوست دارم چون همراز ، رازهاي مني و به كسي حتي مامان نمي گي

دوست دارم چون بي اختيار منو مي پرستي

دوست دارم چون حتي اگر پيشت نيستم و تو سركاري باز هم به يادمي

دوست دارم چون بي هوا بغلم مي كني و فشارم مي دي.

دوست دارم چون شنونده قصه هامي به خصوص شنگول منگول كه از اول با "بعد" شروع مي شه.

دوست دارم چون بيننده شيطنتامي و باهام شيطنت مي كني

دوست دارم چون با من مي دوي ، مي پري ، مي خندي، مي رقصدي و حتي پشتك مي زني

دوست دارم چون باباي مهربون مني

هر چي فكر مي كنم مي بينم به خاطر همه اينهايي كه نوشتم و اونهايي كه ننوشتم و خلاصه بگم

دوست دارم بي دليل

بابايي روزت مبارك

راستي باباش دوست دارم اين دو روز تعطيلي رو باهم بريم شهميرزاد با هواي خوب با هم شاد باشيم.

بگرديم و با هم خوش باشيم. اگه نياي بهت مي گم "پوبو" . شوخي كردم ولي دوست دارم هر جايي مي ريم هم تو باشي و هم مامان. آخه سه تايي خوش مي گذره نه اينكه تو نباشي.niniweblog.comشبها هم بدون تو خوب نمي تونم بخوابم. نيمه هاي شب بيدار مي شم و مي بينم كه تو كنارم نيستي.

كارتو كمتر كن و بيشتر كنارم باش. متشكرم باباي مهربونم.niniweblog.com

بازم مي گم دوست دارمniniweblog.com

                                                                                      از طرف سارا كوچولوي تو

 niniweblog.com

حسين جون

 اميدوارم هميشه سايه ات روي سر من و سارا باشه. هميشه تكيه گاه محكم ما و در كنارمون باشي.

از خدا مي خوام كه هر چه آرزو داري بهت بده.

همسر خوبم دوست دارم     niniweblog.com

                                                                                 از طرف حميده -مامان سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)