ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

شعر و قصه مورد علاقه سارا جون

1390/4/29 10:48
نویسنده : مامان و بابا
1,831 بازدید
اشتراک گذاری

شعر مورد علاقه سارا و عمه :

عروسك قشنگ من قرمز پوشيده       تو رخته خوابه مخمل عمه خوابيده

عروسك من چشماتو باز كن            وقتي كه شب شده اونوقت لالا كن

 

يه توپ دارم قلقليه (سارا)                سرخ و سفيد و آبيه (سارا)

مي زنم زمين هوامي ره (دستاي سارا رو به آسمونه)                  نمي دوني تا كجا مي ره

من اين توپو نداشتم                         مشقامو خوب نوشتم

بابام بهم عيدي داد                        يه توپ قلقلي(سارا) داد

 

شعر مورد علاقه سارا و مامان جون:

زير نور مهتاب                             قدم مي زنم

يه لباس خوشكل دارم به تنم              پشت در خونه، باز كنين منم

مامان بزرگ و اومدم ببينم               حالا ديگه ديره ماماني خوابيده

ناراحت بود چونكه تورو نديده           فردا مي يام پيشش تا خوشحال بشه اون

قصه هاي خوشگل مي گه برامون

 

قصه مورد علاقه سارا و مامان جون

http://www.belita.org/BELITA%20JOURNAL%20PAGES/266ANI~1711111111111111%20JESUS%20BABY.GIF

شنگول و منگوله كه اينقدر مامان جون براش تعريف كرده سارا هم براي ما تعريف مي كنه. مي دونيد چه جوري؟

اولش با بعد شروع مي شه.

بعد ، مامان ، بب ، نه نه ، دست

يعني: بعدش مامان اومد و بب براي بچه ها آورد و اونا گفتن نه نه تو مامان ما نيستي. اگه مامان ما هستي دستاتو نشونمون بده.

(اين پنج كلمه دو خط توضيح داشت ولي اينقدر بامزه تعريف مي كنه كه همه متوجه قصه مي شن.)

الهي مامان قربونه قصه تعريف كردنت بشه عزيزم...

بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
29 تیر 90 13:39
سلام عزیزمممممممممممم خوبی؟ممنونم که به من سر زدی چه دخمل خوشگلی
مامان مسیح
29 تیر 90 17:35
سلام...ممنونم... به به چه دختر نازی دارین...ماشاالله...خدا حفظش کنه در مورد عکسای پسرم سوال کرده بودین... یه سری از عکساشو تو ینرم افزار فتوشاپ درست کردم و قاب عکس ها رو تو نرم افزار framing studio... امیدوارم موفق باشین عزیزم...اگه مشکلی داشتی بپرس
fatemehh
30 تیر 90 14:44
سلام به وبلاگ منم سر بزن وبلاگ خوبی داری مثل منم نظر بده=========مامان فاطمه