ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

آرایش کردن این کوچولو

1390/4/21 14:36
نویسنده : مامان و بابا
764 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام

می خوام برات از آرایش کردنت بگم:

- سارا سایه رو کجا می زنن؟ پشت چشمت رو نشون می دی.لبخند

- رژ گونه رو کجا می زنن؟ لپ هاتو نشون می دی.خجالت

- سارا جونم ریمل کجا می زنن؟ اشاره به مژه های ریز ریزت می کنی.مژه

وقتی هم که ما (مامان,‌خاله یا عمه) داریم آرایش می کنیم سریع می یای و لبای نازک و کوچولتو غنچه ماچمی کنی که بهم رژ بدین تا بزنم. تازه قبول هم نداری که ما برات بزنیم . خودت لب و پشت لب و زیر لبتو هم رژی می کنی.

الهی من فدای استعداد آرایشگری ات برم که از الان به من درس می دی.

وقتی ازت می پرسیم که:

- سارا بابا بهت چی می گه وقتی رژ می زنی ؟

سریع جواب می دی:                           " هیچی"

 

 

 

 

 

حالا مي رسيم به ابرو ها...

سارا در حالي كه روي مبل ايستاده ،موچين و آينه رو از روي اپن برداشته و ابرو هاشو برمي داره...

 سارا با موچين و ابرو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هانیه سادات
21 تیر 90 19:05
سلام عزیزم. وب جالبی داری. ممنون که به وب هانیه سرزدی. سارا جونو ببوس. منم خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما داشته باشم. لینکتون کردم.
عمه رضوان
22 تیر 90 12:29
سلام مامان خوشکل سارا توچولو ......ای جان ببین چطور آینه و فرموژه گرفته دستش.....ماشالله به این دخمل باهوش....وبلگتون خیلی قشنگه البته پاسخ نظرتون رو دادام توی وب آرتین ولی اینجا هم میگم خیلی جالب و قشنگه .....براس سارا
عمه رضوان
22 تیر 90 12:31
آخی ببخشید موچین دستشه من از بس ذوق کردم نوشته رو نخوندم نظر دادم ......ببخشید مامانی
مامان کوچولو
24 تیر 90 2:23
اااااااااای جان دختر ناز حنانه عاشق رژه وقتی من میخوام ارایش کنم بغلم میکنه و بوسم میکنه که رژ بزنم براش
مامان بهار
27 تیر 90 2:23
خوشگل من مرسی که بهار من سر زدی بوس بوس