ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

چرا سارا؟

1390/4/21 13:53
نویسنده : مامان و بابا
904 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چرا سارا؟

سارا قرار نبود اسمش سارا باشه. وقتي كه فهميديم فسقلي ما دختره، براش يه اسم به نيت حضرت فاطمه، فاطمه گذاشتيم و به اين نام صداش مي كرديم. البته الان هم گاهي اشتباها اسمش رو فاطمه صدا مي كنيم.

من مي گفتم كه يه اسم انتخاب كنيم كه با حرف "ح" شروع بشه يا حداقل تلفظ "ح" داشته باشه يعني اگر با "ه" شروع مي شه اشكالي نداره مثل: هليا، هلنا يا ... بابا كه از اسم سارا خوشش ميومد گفت كه دوست دارم اسمش رو بذاريم سارا. من هم كلي اذيتش كردم كه راستشو بگو چه خاطره اي از اين اسم داري؟

ولي بابا قسم مي خورد كه هيچي فقط از دوران كودكي ام اين اسم رو از بين اسم دخترا دوست داشتم. خلاصه اسم دختر آسموني ما هم شد "سارا" من هم واقعا به اين اسم علاقمند شدم چون هم زيباست و هيچ وقت قديمي نمي شه و هم يك اسم بين الملليه. اگر يه روزي هم خواست از كشور خارج بشه اين اسم براي همه كشورها آشناست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)