ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

سارای خرابکار

1390/4/30 14:49
نویسنده : مامان و بابا
755 بازدید
اشتراک گذاری

     

  

نیمه اول تیر ماه ٩٠ که دقیقا یادم نمیاد چه روزی بود, سارا خانم دسته گلي به آب داد كه مي شه گفت اولين دسته گلش نبود.

قضیه از این قرار بود که, با سارا توي حموم بوديم و سارا در حال آب بازي كنار وانش بود. مامان جون زنگ زد و من صحبت كردم و سارا گوشي رو از من گرفت و بعد از كمي صحبت نيمي از گوشي رو كرد توي آب. بله ديگه گوشي تلفن سوخت.

 

به خاطر اينكه براي چند روزي گوشي بيسيم نداشتيم بابا رفت اونو فروخت البته گوشی نو اون ١٠٠ هزار تومان بود و ١٠ هزار تومان فروخت و یه کوشی ٤٤ هزار تومانی خريد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رها
30 تیر 90 14:53
سلام عزیزم ممنون که به رها رای دادی گلم دخملتون خیلی جیگره من هم لینکتون میکنم
پارسا سردشتی شازده کوچولویما
30 تیر 90 16:44
سلام .نی نی خاله تو هم که مثل پارسای ما کارهای خارقالعاده می کنی عزیزم. به پارسا سر بزن تا با هم دوستای خوبی بشین بای بای
مامان آریام
1 مرداد 90 0:19
سلام چه دخمل ناز و قشنگی دارید. خدا براتون حفظش کنه. مرسی از نظرتون. اگر اجازه بدید شما رو لینک کنم. میتونید وبلاگ من رو با اسم آریام عسل لینک کنید
سارا-مامان تارا
2 مرداد 90 2:29
مرسی از رای تون.لینکتون کردم
سارا-مامان تارا
2 مرداد 90 2:48
مرسی از ایده هات عزیزم... ایده های منم قابلی ندارن.خوشحال میشم... لینکتون کردم
مامان مسیح
2 مرداد 90 5:12
$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° سلام عزیزم.... خوبی ؟ ما آپیم...خوشحال میشم ...بیایی پیشمون