ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 1 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

بمب احساسات سارا كوچولو

1390/8/19 11:21
نویسنده : مامان و بابا
890 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر نازنينم.

امروز 19 آبان 1390

ديروز به قول مامان جون احساساتت فوران گرده بود. كلي تو جون ماماني دستاي كوچولوتو كه رفته بودي برف بازي گرم كردي و مامان جون مي گفت كه توي بغلش مي رفتي و بوسش مي كردي و با كلي احساسات مي گفتي تو جون مني.

وقتي من و خاله هم از سر كار اومديم، تو كلي بوس آبدار و لب خوشمزه بهم دادي كه نگو.

قربونت برم مامانم، ديروز با احساساتت كلي ذوق كردم. بعد هم با مامان جون رفتيم كه بخوابيم. تو كه دوست داشتي خمير بازي كني و نخوابي مي گفتي: من نمي خوام خا پيش كنم.( خا پيش به معني خوابيدنه )

بعد از كمي خمير بازي و گذاشتن خميرها بالاي سرمون در حالي كه صورت منو ناز مي كردي و بوسم مي كردي و مي گفتي:"تو نازي، تو ماهي" به خواب ناز رفتي.

اين كار موقع خوابيدنت كه كار هميشگيته عزيزم.

الهي قربون مهربونيت برم مامان جون.

ساعت حدود 8 شب بود كه بابا حسين زنگ زد كه من پايينم. بياين پايين تا بريم خونه عزيز چون عمو حميد اينا اومدن. تو خونه عزيز كلي با عمه و فاطمه جون بازي كردي و كلي هم هيجان.

داداش ايليا هم موقع شام اومد و تا رسيد به پات نگاه كرد و گفت كه سارا پات خوب شد؟ تو هم در جواب گفتي آره يه كم درد مي كنه.

الهي من قربون زبونتون برم عزيزم، كه اينقدر بامزه با هم صحبت مي كنيد.

خلاصه تو روز خوب و پر احساسي رو داشتي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله مینا
20 آبان 90 16:26
وای خدا چقدر احساس داره سارا جونم. خیلی خوبه خاله منم یه پسر دارم مثل شما همش میاد قربون صدقم می ره و می گه مامان تو عسل منی خیلی خوشم میاد و حسابی ذوق می کنم. یه بوس گنده برای شما

ممنون . خدا پسر شما رو براتون نگه داره.

بابای مهرسا
20 آبان 90 23:46
سلام مامان سارا اون عکس عکس مهرسا کوچولو نبود
بابای مهرسا
22 آبان 90 18:12
سلام
ممنون از شما
ببخشید من اشتباه کرده بودم
ببخشید


خواهش مي كنم اين چه حرفيه پدرجان
بابای مهرسا
23 آبان 90 11:06
عکس از مهرسا
تینا
23 آبان 90 15:05
ای جونم چه دختر مهربونی ...


مرسي عزيز دل
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 90 1:11
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک



مرسي عزيزم. عيد شما هم مبارك
مامان نیایش
24 آبان 90 9:34
سلام قربون این دختر بامزه ما شا الله ما شا الله الهی زنده باشه خانومی عیدتون هم مبارک شاد باشید


ممنون عزيزم. عيد شما هم مبارك.
امیرمسعود
25 آبان 90 10:26
وای که امیرمسعود ما هم مثل تو احساساتیه و مثل پروانه دور و ور مامانش می چرخه (البته بهتره بگم شماها شمعین و ما پروانه) - دوستت دارم خاله مواظب پای خوشگلت باش.

ممنونم خاله جون
خانم معلم بندری
26 آبان 90 23:11
سلام
حالتون چطوره ؟
دلم حسابی تنگ شده بود واسه شما و وبلاگ قشنگتون
خوشحالم که هستید و مینویسید


ممنونم كه به وبلاگ ما سر مي زنيد. من هم به وبلاكتون سر مي زنم ولي نمي تونم متاسفانه پيغام بذارم ولي حتما باز هم تلاشمو مي كنم. ممنونم از اينكه به يادمون هستيد.
رئیسی
27 آبان 90 23:43
سلام خدمت شما مامان گلهای بهشتی
ایشااله خداعمرنوح را بهشون بده خداواسه شما نگهشون داره.
پسرتون خیلی شبیه احمد جونمه
الهی زنده باشن.


متشكرم از نظرتون ولي فكر كنم خوب مطلب رو نخوندين، چون من دخترم نه پسر.
خانم معلم بندری
4 آذر 90 11:57
سلام خانم گل
خیلی خیلی ازتون ممنون
امیدوارم که بتونم مطالبی رو بنویسم که برای بقیه کاربرد داشته باشه
شاد باشید


ممنون . وبلاگتون عاليه عالي. اميدوارم هميشه شاد و همينطور با سليقه باشيد.