ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 2 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

آخه گريه كردم، قاطي كرده بودم

1390/9/10 10:27
نویسنده : مامان و بابا
616 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

زیبازیازیبازیبا

عزيزكم ديروز يعني 9 آذر عكسهايي چند روز پيش كه رفتيم آتليه شيد گرفتيم آماده مي شد و مي خواستيم بريم و بگيريم. تو از خواب قاطي كرده بودي و مي گفتي هيچ جا نريم و با گريه به اتاق ها مي رفتي و مي اومدي و دوباره غر مي زدي. تا من بهت مي گفتم كه بريم توي ماشين و ... با گريه مي گفتي: نه باشيم. نريم و به من مي گفتي كه با من حرف نزن.

خلاصه رفتي توي بغل مامان جون و با 2 تا قصه مامان جون به خواب رفتي.

من و مامان جون هم پيشت خوابيديم. از خواب كه بيدار شدي، خاله سعيده اومده بود و اومد پيشت و گفت كه چرا نرفتين عكسهاي به اون خوشكلي كه گرفته بودي رو بگيرين، تو هم در جواب خاله گفتي: آخه گريه كردم، قاطي كرده بودم.

خاله اينقدر از حرفت خوشش اومد و ذوق كرد كه نگو.

الان چند وقتيه وقتي بابا جون داره نماز مي خونه و به سجده رفته بوسش مي كني و مي ري. مامان جون مي گه به خاطر اينه كه بابا جون نمي تونه اون موقع بگيرت و بوست كنه و ريش و سبيلش توي صورت تو بره. دختر مهربونم بابا جون خيلي دوستت داره.

كلي با ماشينت (كالسكه) بازي كردي و ما ازت فيلم و عكس گرفتيم.

خاله كه مي خواست به وضعيت صورت من كمي رسيدگي كنه به تو گفت كه برو مامان و صدا كن و بهت گفت كه چي بگي. تو هم اومدي و گفتي: مامان بيا خاله من ابروتو برداره و دستم رو گرفتي و بري توي اتاق.

آخر شب كه مي خواستيم بخوابيم، مي گفتي برق روشن باشه من خوابم نمي ياد و با هم دكتر بازي كرديم و برات CD روباه و سگ شكاري 2 رو گذاشتم و در حال نگاه كردن به اون بودي كه خوابت برد عزيزم.

سارا خوشكله دوستت دارم.

دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
10 آذر 90 10:34
سلام . الهی . چه دخمل با نمکلی . یعنی درسای منم اینجور با نمک میشه ؟ خدا حافظ جفتشون باشه به وبلاگ دخترم ( درسا اجابت یک دعا ) سر بزنید . خیلی خوشحال میشیم .


سلام آره عزيزم هر چي بزرگتر بشه با مزه تر مي شه.
حتما سر مي زنم . ممنون كه به وب سارا سر زديد.
مامان علي خوشتيپ
10 آذر 90 12:13
الهييييييييييييي
گلوله نمكه اين دختر ناز.ماشاالله


ممنونم عزيزم. رئيس جمهور آينده ام رو ببوس.
محيا كوچولو
10 آذر 90 19:39
ممنون خاله بهم سرزديد،من ساراي جون زيبا و شيرين زبون را تو ليست دوستاي گلم لينك كردم


مرسي از اينكه سارا رو لينك كردين. خوش و سلامت باشيد
مامانی درسا
11 آذر 90 1:46
سلام مامان عزیز سارا . با اجازه تون لینکتون میکنم . بوسش کنید این دخمل نازو


متشكرم از اينكه لينكم كردين.
شما هم درسا كوچولو رو ببوسين.
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 90 9:51
آخی قربون قاطی کردنتتتتتتتتتتتت زود برو عکساتو بگیر برامون بزار ببینیمت خوشکل خانم


مرسي. حتما خاله جون