ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

تماس و صحبت تلفني با ايليا

1390/9/30 11:53
نویسنده : مامان و بابا
787 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روز پيش يعني 26/9/90 اولين باري بود كه من مي ديدم خيلي قشنگ با ايليا صحبت كردين. البته عزيز چند وقت پيش هم اينو بهم گفته بود ولي خودم نشنيده بودم.

ديروز كه داشتي با داداشي صحبت مي كردي، خواستم صداتو ضبط كنم كه دير شده بود.

تو مي گفتي بيا خونمون. ايليا مي گفت نه تو بيا. تو گفتي باشه. تو خا پيش كن ( بخواب) صبح بشه ، بعد من ميام. از داداشي پرسيدي: عباس كو؟ مونا كو؟ داداشي هم گفت كه اينجان. البته گاهي كه متوجه صحبت هات نمي شد پشت هم مي گفت :"چي"

با اين صداي نازك و ظريفتون خيلي بامزه صحبت مي كنيد، نانازيا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی خوشتیپ
30 آذر 90 14:26
آرزو دارم در پس یلدای زنگیت ... زایش خورشید خوشبختی را....



مرسي دوست خوب و مهربونم
شیوا
2 دی 90 11:31
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .


الان مي رم مي بينم دوستم
مامان نیکا
3 دی 90 1:17
ماشاالله به این دختر باهوش و دوشت داشتنی


ممنون
مامان نیایش
3 دی 90 16:52
سلام واقعا این بچه ها خیلی شیرین و دوست داشتنی صحبت میکنن ماشا الله به این دخملی زنده باشه الهی


مرسي ممنونم
lمامانی درسا
4 دی 90 2:17
سلام . خاله قربون اون صدای نازک و ظریفت بره عزیزم . خوش به حالت خاله کاش درسای منم رودتر زبون باز کنه .


خاله جون چيزي تا زبون باز كردنش نمونده. وقتي زبون باز كنه دوست داري بخوريش...
مامان محمدرضا
10 دی 90 19:52
چه باحال خاپیش می گه نانازی


ممنونم عزيزم