ساراسارا، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

فقط تو ميوه ها، هندوانه

1390/5/4 14:14
نویسنده : مامان و بابا
392 بازدید
اشتراک گذاری

يكي از ميوه هايي كه خيلي بهش علاقه دارم، هندونه است.

اگه با مامان جون و باباجون برم براي خريد، هندونه رو بغلم مي كنم و اونها هم برام مي خرن.

اگه با مامان و بابا برم بازم همينطور.

تا هندونه رو برام بشكونن آب دهنم راه مي افته.

شب باشه ، روز باشه ،خنك باشه، گرم باشه، فرقي نمي كنه، فقط هندونه باشه.

علاقه ام رو به خوردن هندونه با "به به ، ماهه" و جمع كردن آب دهنم نشون ميدم.

تازه بايد خودم با چنگال توي دهن خودم بذارم ، دوست ندارم كسي بهم كمك كنه.

 

چند روز پيش خونه مامان جون از ميوه مورد علاقه ام عكس هم گرفتم. اين هم عكسش...

عشق من هندونه

وقتي مامان جون و خاله و مامان رو از پشت دوربين مي ديدم كه فيگور مي گيرن كلي ذوق مي كردم.

اين هم يه عكس از پاهام كه خودم گرفتم.

عكاس خوبيم مگه نه؟!

عكاسي از پاي خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا مامان علی
4 مرداد 90 12:12
آفرین سارا جون خوشگل و عکاس


متشكرم عزيزم كه به وب سارا كوچولو سر زدي و لطفت رو با نظرت اعلام كردي
negin
4 مرداد 90 12:56
سلام ببخشيد كه موقع آپ و بي موقع مزاحمتون شدم . كار و سوال خاصي نداشتم . اگه اجازه بدبن لينكتون كنم؟


خواهش مي كنم خوشحال شدم. ممنون