ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

اولين حركت سارا

1390/3/22 10:05
نویسنده : مامان و بابا
756 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونمniniweblog.com

قربونه دست و پاي كوچيكت برم

پنجشنبه 14 آذر ماه 87 سر كار بودم. بهار براي چند دقيقه اي از اتاق رفت بيرون و من پشت ميزم نشسته بودم. براي اولين بار بود كه احساس كردم توي دلم يه ماهي كوچولو تكون خورد. بعد از دو دقيقه شيطنت آروم شدي.واسه بابا تعريف كردمو اون هم خيلي خوشحال شد.

تازه شب قبل داشتم به بابايي مي گفتم پس جوجه من كي مي خواد ول بخوره.فكر كنم صدامو شنيدي و نمي خواستي كه بيشتر از اين منو منتظر بذاري.

از اون روز به بعد ديگه شيطنتت شروع شد.niniweblog.com

هر وقت من بيشتر خسته مي شدم تو هم خودتو سفت مي كردي و با اين كارت شكايتت رو مي رسوندي.

گاهي هم با صداي بابا كه باهات حرف مي زد عكس العمل نشون مي دادي.

البته هر چه بزرگتر مي شدي من بيشتر احساس مي كردم.

واقعا حس قشنگيه كه هر كي تا مادر نشه متوجه نمي شه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)