ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

تمام دنیای ما سارا جون

صداي دلنواز قلب كوچولوي سارا

1390/3/22 9:01
نویسنده : مامان و بابا
538 بازدید
اشتراک گذاری

سار جونم، دختر گلم

niniweblog.comروزي كه اولين بار صداي قلب كوچيكتو شنيدم ، بهترين آهنگي بود كه توي عمرم شنيده بودم.

چهارشنبه 17 مهر ماه بود كه با مامان جون براي سونوگرافي(ماري كوري) رفتيم.

بعد از كمي انتظار منشي صدامون كرد و با مامان جون پيش دكتر رفتيم. بابا هم خيلي دوسniniweblog.comت داشت بياد ولي اون بازار بود و تا خودشو برسونه دير شده بود.

دكتر پس از كمي معاينه، صداي قلبتو از به بلند گو زد تا ما هم بشنويم. دختركم حس خيلي قشنگي بود كه قلب منو تكون داد.توي چشم هاي مامان جون هم خوشحالي رو مي شد قشنگ ديد.

الهي من قربون اون قلب كوچيك و روح لطيفت برم مامان جون.

 سه شنبه 23 ام مهر 87 وقت دكتر كاتب داشتم. بعد از كلي معطلي رفتم و دكتر بعد از سونوگرافي گفت: جوجو رو ببين ايناهاش. خدا رو شكر سالمه.

كمي دارو نوشت و گفت كه نبايد اضافه وزن داشته باشم و تاريخ زايمان طبيعي رو 5 خرداد 88 پيش بيني كرد.

niniweblog.com

جوجه كوچولوي من دوست دارم به اندازه ..........

.............................................................مامان جون دوست داشتنم اندازه نداره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا مامان علی
22 خرداد 90 9:07
سلام.ساراها همشون گلن بخصوص سارای شما